DARMOWA WYSYŁKA DO PACZKOMATÓW INPOST DLA ZAMÓWIEŃ OD 499 ZŁ

FAQ – często zadawane pytania

W tym miejscu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli Twoje pytanie nie znajduje się na liście, napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego lub za pośrednictwem Instagrama. Postaramy się odpowiedzieć na Twoją wiadomość w przeciągu 24h.

ZAMÓWIENIA

Zamówienia realizujemy w 1-2 dni robocze (chyba, że na stronie produktu widnieje informacja o wydłużonym czasie oczekiwania. W przypadku muślinowych ubrań i tekstyliów lille, które szyte są na bieżąco czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 4-6 dni roboczych).


Od chwili wysłania zamówienia paczki w 90% dostarczane są w kolejny dzień roboczy jednak czas ten może wydłużyć się do 2 dni roboczych..

Zamówienia złożone do godziny 12:00 staramy się nadać jeszcze tego samego dnia.
Niestety nie zawsze jest to możliwe. Jeśli zależy Ci na pilnej wysyłce skontaktuj się z nami w celu ustalenia czy jest taka możliwość.

Oczywiście! Wystarczy w polu danych do wysyłki podać adres obdarowanej osoby.
Pamiętaj też o pozostawieniu dla nas notatki, abyśmy nie dokładali paragonu do paczki.

Rekomendujemy kontakt z przewoźnikiem dostarczającym Twoją paczkę w celu spisania protokołu, w którym powinny zostać odnotowane: stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Skontaktuj się także z nami, postaramy się znaleźć jak najlepsze rozwiązanie zaistniałej sytuacji.


Paczki dostarczone do paczkomatu InPost należy reklamować bezpośrednio w paczkomacie zaraz po stwierdzeniu uszkodzenia przesyłki. Na wyświetlaczu urządzenia znajdziesz instrukcję jak postępować w tej sytuacji.

Tak, odbiór osobisty zamówień internetowych jest możliwy. Podczas finalizacji zamówienia w polu wysyłka należy wybrać opcję “ODBIÓR OSOBISTY”. Otrzymasz mailowe potwierdzenie, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru.

Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu jak najszybciej skontaktuj się z nami. Jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze spakowane edytujemy Twoje dane.

Niestety nie ma takiej możliwości. Aby złożyć zamówienie, zapraszamy na naszą stronę internetową lub do naszego butiku w Szczecinie.

Istnieje taka możliwość tylko wtedy, gdy Twoje zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone przez magazyn. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, poinformujemy Cię czy jest to jeszcze możliwe.

Przykro nam, ale nie ma takiej możliwości. Możesz wykorzystać kod rabatowy przy kolejnych zakupach.

Zachęcamy do sprawdzenia folderu SPAM, gdzie w niektórych przypadkach trafiają nasze maile. Brak otrzymania potwierdzenia może być również wynikiem błędnie wpisanego adresu e-mail. Podany adres e-mail możesz sprawdzić w panelu klienta jeżeli zarejestrowałaś/eś konto. Jeżeli złożyłaś/eś zamówienie jako gość prosimy o kontakt, pomożemy Ci w tej sytuacji.

W przypadku zamówień online, aby otrzymać FV należy wypełnić pole z danymi firmy (nazwa, adres oraz nr NIP firmy).
Aby otrzymać Fakturę VAT za zakupy stacjonarne, należy poinformować o tym sprzedawcę w butiku przed finalizacją transakcji.
Jeśli zamówienie zostało już zrealizowane na osobę prywatną, niestety nie możemy wystawić FV do istniejącego paragonu fiskalnego.

Tak, wysyłka za granicę jest możliwa, ale zamówienie musi zostać złożone mailowo, a nie za pośrednictwem naszej strony. Napisz do nas na adres kontakt@bebespace.pl. Poinformujemy Cię o kosztach związanych z przesyłką.

ZWROTY

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło 14 dni od doręczenia zakupów, niestety nie możemy zaoferować zwrotu należności. W wyjątkowych przypadkach przekroczenia terminu zwrotu prosimy o kontakt mailowy – postaramy się zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie.
Prosimy o odesłanie produktów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu – dzięki temu jesteśmy w stanie sprawnie przeprowadzić procedurę zwrotu. Środki zawsze zwracamy (poprzez PayU lub przelew bankowy) na konto, z którego realizowano płatność.

Jeśli jesteś ze Szczecina zwrot możesz zrealizować w naszym butiku. W innym wypadku zwrot należy odesłać na adres:
BEBE SPACE
ul. Wielka Odrzańska 21
70-535 Szczecin
W celu prawidłowego i szybkiego przetworzenia zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza (FORMULARZ) i dołączenie go do przesyłki.
Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza dołącz do paczki notatkę zawierającą dane kupującego oraz numer zamówienia.

Koszt odesłania produktów jest po stronie Klienta. Zachęcamy do skorzystania ze strony Wygodne Zwroty https://wygodnezwroty.pl/bebespace

Niestety nie ma możliwości wymiany. Prosimy o zwrócenie produktu/ów zgodnie z procedurą zwrotu i złożenie nowego zamówienia w sklepie online.

Po otrzymaniu zwrotu do naszego magazynu przetworzymy go tak szybko, jak to możliwe. Regulaminowy czas na zwrot środków wynosi 14 dni od chwili otrzymania paczki.

Zwrot środków zawsze następuje w takiej samej formie w jakiej dokonano zakupu (przelew, PayU).

Prosimy o kontakt mailowy, opisanie sytuacji i dołączenie zdjęć, obrazujących wadę produktu. Odsyłając artykuły, prosimy o dołączenie informacji o tym, iż artykuł jest wadliwy lub uszkodzony. To pomoże nam usprawnić cały proces. Jeżeli odesłany przez Ciebie produkt jest wciąż dostępny, wymienimy go i niezwłocznie nadamy przesyłkę. W przypadku braku towaru w magazynie, zwrócimy środki na konto.

Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy poinformować nas o takiej sytuacji mailowo bądź telefonicznie. Przygotujemy etykietę zwrotną oraz wyślemy właściwy produkt w nowej przesyłce.

Przepraszamy za zaistniałą sytuację. W przypadku jakichkolwiek problemów z brakującym produktem, prosimy o kontakt, na pewno znajdziemy rozwiązanie dla takiej sytuacji

Możesz dokonać zwrotu w naszym butiku. Należnośc zostanie zwróconą taką samą metodą jaką dokonano wplaty (PayU, przelew)

REKLAMACJE

Wyślij do nas mail z dopiskiem w tytule REKLAMACJA na adres: kontakt@bebespace.pl.
Wiadomość powinna zawierać wypełniony FORMULARZ ZWROTU oraz zdjęcia/wideo obrazujące uszkodzenie/a.
Sprawę przekażemy bezpośrednio do producenta i odezwiemy się zwrotnie gdy tylko otrzymamy odpowiedź.

Reklamacje staramy się rozpatrywać w ciągu 14 dni, jednak czasem czas ten może się wydłużyć w związku z tym, iż każdy przypadek musimy omówić bezpośrednio z producentem

Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie, jednak w większości przypadków odesłanie wadliwego produktu nie jest konieczne. Prosimy zgłosić reklamację mailowo, po konsultacji z producentem niezwłocznie przekażemy dalsze instrukcje.

MOJE KONTO

Tak, w tym celu zaloguj się na swoje konto, aby dokonać zmian w panelu klienta.

Niestety nie ma takiej możliwości. Faktura zostanie dołączona do paczki. Jeżeli wolisz otrzymać dokument w formie elektronicznej poinformuj nas o tym.

Nie ma takiej konieczności. Produkty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu należy odesłać do naszego magazynu na poniższy adres:

BEBE SPACE,
ul. Wielka Odrzańska 21,
70-535 Szczecin

BUTIK

Tak, ceny naszych produktów są takie same – zarówno w sklepie online, jak i w butiku.

NEWSLETTER

To bardzo proste. W stopce każdego Newslettera jest możliwość wypisania się z bazy klientów. Jeśli jej nie widzisz, prosimy o kontakt. Usuniemy Twoje dane z naszego mailingu.

INNE

Tak, istnieje taka możliwość. Dodaj artykuły do koszyka i uzupełnij dane do wysyłki. Zachęcamy do zapisania się do naszego Newslettera, w którym otrzymasz kod rabatowy na pierwsze zakupy oraz będziesz na bieżąco ze wszystkimi akcjami i nowościami.

Nie ma możliwości rezerwacji produktów w naszym sklepie internetowym. Dodanie produktów do koszyka nie oznacza również ich rezerwacji.

Oczywiście! Wystarczy przejść do produktu, który Ci się spodobał, wybrać rozmiar i wpisać swój adres mailowy w odpowiednim okienku. Gdy tylko artykuł pojawi się na stanie, otrzymasz powiadomienie na maila.

Tak, dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Przetwarzamy je zgodnie z przepisami RODO i obowiązującym prawem.

Zamknij
Zaloguj się
Zamknij
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.