Witamy na nowej stronie online. W celu zachowania rabatu lojalnościowego prosimy o rejestracje konta na adres e-mail, który był używany na starej stronie www.

Płatność i dostawa

DOSTAWY I PŁATNOŚCI

Drogi Kliencie,
zależy nam na Twoim zadowoleniu dlatego przywiązujemy dużą uwagę do szybkiej i profesjonalnej realizacji Twojego zamówienia.

Możesz zdecydować się na jedną z dostępnych metod dokonania płatności:

– szybka płatność PayU (przelew z konta, BLIK, płatność kartą)

– przelew tradycyjny bezpośrednio na konto bankowe 07 1050 1559 1000 0092 4715 3977 Miłosz Rasmussen Baby Store

– płatność gotówką / kartą / BLIK w przypadku odbioru osobistego

Wybierając przelew tradycyjny czas wpłynięcia pieniędzy na nasze konto wynosi zazwyczaj 24h po dokonaniu przez Ciebie zlecenia przelewu, licząc jedynie dni robocze.
Wybierając szybką płatność PayU Twoją płatność otrzymujemy od razu.


Czas realizacji zamówienia: dokładamy wszelkich starań, aby po wpływie płatności na nasze konto wynosił maksymalnie 48h w dni robocze od momentu opłacenia zamówienia.

Czas dostawy:

Zrzut ekranu 2022-03-7 o 16-24-25.png InPost Paczkomaty 24/7 w 95% następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki

Zrzut ekranu 2022-03-7 o 16-24-25.png InPost Kurier w 95% następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki

DHL Logo small DHL Kurier następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki

Całkowity czas realizacji Twojego zamówienia po dokonaniu płatności, to czas potrzebny nam do przygotowania zamówienia maksymalnie 48h + czas dostawy wybraną przez Ciebie formą dostawy. Wszystkie przesyłki pakujemy z należytą uwagą (bez użycia plastiku), aby towar przez Ciebie zamówiony, nie uległ zniszczeniu podczas transportu. 

Forma / koszt dostawy:

Zrzut ekranu 2022-03-7 o 16-24-25.png InPost Paczkomaty 24/7 – 14,00 zł

Zrzut ekranu 2022-03-7 o 16-24-25.png InPost Kurier – 15,00 zł

DHL Logo small DHL Kurier – 18,00 zł

W przypadku wyboru wysyłki do Paczkomat 24/7 prosimy o zaznaczenie (wskazanie na mapie) właściwego punktu, do którego ma zostać nadana przesyłka. 

Odbiór osobisty możliwy jest w naszym butiku: ul. Wielka Odrzańska 21/U1 w Szczecinie w godzinach otwarcia tj. poniedziałek – piątek 10.00-16.00.

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone na pełną kwotę zamówienia.

Przesyłki wysyłamy jedynie na terenie Polski, jeżeli interesuje Cię przesyłka do innego kraju skontaktuj się z nami, aby ustalić koszty przesyłki.

Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat kosztów dostawy, bądź masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące kosztów dostawy konkretnego produktu, uprzejmie prosimy o kontakt na adres mailowy: kontakt@bebespace.pl lub skorzystania z naszego formularza kontaktowego.

REKLAMACJE I ZWROTY

Szanowny Kliencie, jeżeli nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu nie ma powodów do zdenerwowania. Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY


Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas drogą pisemną lub mailową kontakt@bebespace.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który znajduje się TUTAJ, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności (poza kosztem wysyłki), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwracaną przesyłkę. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie – w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Bardzo prosimy o odesłanie zwracanych produktów na adres butiku tj. Bebe Space ul. Wielka Odrzańska 21/1, 70-535 Szczecin. Przesyłki wysyłane na adres siedziby firmy (ul. Ostrowska) nie będą odbierane.

Do odsyłanego produktu należy dołączyć oryginał, kopię, zdjęcie (plik jpg.) paragonu lub oryginał, kopię, zdjęcie (plik jpg.) faktury potwierdzające zakup tego produktu w naszym sklepie.
W przypadku braku paragonu prosimy o przesłanie wydruku z konta ze stosownym oświadczeniem. Prosimy aby zwracane produkty były w stanie nienaruszonym, posiadały oryginalne opakowania oraz metki.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA (REKLAMACJE)
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Macie Państwo po wykryciu wady prawo:
a.    złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
b.    złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
c.    żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
d.    żądać usunięcia wady.

Wzór formularza reklamacyjnego znajduje się TUTAJ.

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.

Przed dostarczeniem wadliwej rzeczy prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie telefonicznie tel. 668 845 711 lub na adres kontakt@bebespace.pl
Jesteście Państwo zobowiązani odesłać rzecz wadliwą na adres butiku tj. Bebe Space ul. Wielka Odrzańska 21/1, 70-535 Szczecin.
Przesyłki wysyłane na adres siedziby firmy (ul. Ostrowska) nie będą odbierane.

Koszty wymiany lub naprawy ponosimy, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momenty dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowo Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.

Informujemy, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Informujemy, że w naszym sklepie wszystkim zarejestrowanym Klientom przysługuje program lojalnościowy w postaci automatycznie naliczanego rabatu kumulacyjnego.
Próg I – 3%<1400 zł; Próg II – 5% <3001 zł; próg III – 7% <6001 zł. Kwoty za zakupy zliczają się z zamówień z ostatnich 24 miesięcy.

Informacja o przysługującym rabacie oraz sumaryczna kwota zakupów wyświetlana jest w Panelu Klienta.

INFORMACJE DODATKOWE

Działamy od 2017 roku. W trosce o zaufanie i bezpieczeństwo naszych Klientów, wszelkie transakcje dokonywane na stronie www.bebespace.pl są szyfrowane protokołem Rapid SSL. 

Zamknij
Zaloguj się
Zamknij
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.